Så er endnu en arbejdsuge gået og tiden går hurtigt. Jeg har ikke fortaget mig så meget andet end at arbejde, træne og hjem at sove.

Det er gået godt med undervisningen i mine klasser og har lært lærerne lidt bedre at kende. De er ikke nemme at komme ind på, men har haft nogle sjove øjeblikke med Terri som er ”frivillig” amerikansk lærer på skolen. Hun forstår min humor og er med på et par sjove jokes ind i mellem. Synes sgu kineserne mangler lidt sjov i verden, det hele er meget alvorligt. Jeg har også lavet lidt sjovt med vores kollega Mona, hun er den vi kommer til når vi skal have hjælp med private ting, som tlf., lejligheden osv. Hun snakkede om en af de trænere der er i hendes fitness center, og hun sagde han var dygtig. Så kunne jeg ikke lade være med at spørge hende om hun synes han var lidt sød og om det var derfor hun gik der. Så blev hun helt rød i hoved, sætte hånden foran munden og fniste som en lille pige. Nu ved jeg da hvad jeg skal drille hende med, så det har jeg godt her de sidste par dage, bare for at få lidt sjov ud ag hverdagen. Det skal lige siges at hun er 27 år og single, så vi skal da lige have fundet hende en mand.

Så har jeg været til frisøren med Malene, hun skulle klippes og ja, nu er hun sgu blevet klippet kort håret. Det ser skide godt ud og kostede hende kun 30 kr. Det må man sige er billigt for en klipning. Jeg skal nok ligge billeder ind.

Så har Malene og jeg købt flybillet til vores tre ugers rundrejse. Vi skal en uge til Filippinerne på badeferie, 4 dage til Hong Kong på storbysferie også tager vi til Chengdu, Xian og de nær liggende områder. Så vi er klar til at det bliver den 9 Juli hvor det er vores sidste dag på arbejde. Vi flyver til Hong Kong den 10 Juli og skifter fly til Filippinerne, så vi ankommer på Boracay den 11 Juli. Så har vi noget lækkert at se frem til.

Nu er det weekend og jeg skal bare slappe af. Min familie kommer til Kina på torsdag, så jeg glæder mig til at skulle ind til dem fredag i Beijing. 

Ciao




Leave a Reply.