I dag er det min roomate Sarahs fødselsdag, så vi har været ude at købe en lækker gave til hende og invitere hende ud for at spise i aften J Hun skal da forkæles. Håber at vi ender på en karaoke bar i aften. 

I går købte vi vores tog billet til Shanghai. En enkel billet kostede 513kr, så tager det ca. 5 timer. Vi skal af sted den 7 og kommer hjem igen den 11 om aftenen. Jeg glæder mig meget til at skulle opleve det kinesiske nytår år i Shanghai.

Endelig har vi fået internet i vores lejlighed, så nu er stilheden kommet hvor vi alle sidder på vores computere for at skype med vores familie, sende en masses mails og ikke mindst Facebook. Ellers går hverdagen med at gå rundt på den store gågade, kigge i butikkerne og handle ind i Wallmart, hvor man kan få ALT. Jeg synes at alle vores dage går virkelig hurtigt, vi er først hjemme i lejligheden ved 23 tiden om aftenen hvorefter vi sætter os i sengen for at se en film inden vi går til køjs. De sidste par aftener har jeg haft besvær med at falde i søvn, så nu er min taktik at stå op kl 8 hver morgen og ikke tage nogle middagslur, så må jeg kunne falde til ro i ordentlig tid. Jeg skal vende mig til en helt ny rytme.

Håber i har set de billeder jeg har lagt ind fra de første par dage af vores rejse. Der kommer et nyt blog indlæg når vi kommer hjem fra Shanghai J Ciao

André
2/6/2013 02:16:01 am

Du har jetlag symptomer! Dit biologiske ur ved ikke hvad der er nat og dag :D

Reply
White Choko
2/7/2013 03:35:32 am

Hej Lamse.
Det lyder vildt fedt.. Glæder mig til at læse mere. :)

André, stop nu med det biologiske ur :)

Reply



Leave a Reply.